حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2688×
دولت سیزدهم صداقت مورد توقع مردم را به منصه ظهور برساند
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
شناسه : 1017
بازدید 102
9
راهیار تبلیغ استان هرمزگان: حجت الاسلام غلامپور گفت: همانظور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، عمل به وعده های انتخاباتی باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد و صداقت مورد توقع مردم را به منصه ظهور برساند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلامپور کارشناس دینی با اشاره به مهمترین شاخصه ها و مولفه های یک دولت موفق اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسم تلفیذ سیزدهمین ریاست جمهوری، به اغلب این مولفه ها و شاخصه ها اشاره کردند اما مهمترین این مولفه ها از دیدگاه ایشان؛ مدیریت کشور بر اساس عقلانیت بود و معظم له تاکید کردند نباید تصمیم گیری ها بدون پشتوانه برنامه قبلی باشد مگر در موارد خاص.

وی در ادامه افزود: مدیریت بر اساس عقلانیت نیز تکیه گاه هایی دارد که رهبر معظم انقلاب فرمودند با تکیه بر عدالت واقعی به معنای واقعی کلمه و اتکای به توان داخلی و نخبگان، صاحبنظران که یک فراخوان عمومی است که معظم له اعلام فرمودند.

راهیار تبلیغ استان هرمزگان گفت: همانظور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، عمل به وعده های انتخاباتی باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد و صداقت مورد توقع مردم را به منصه ظهور برساند. کنار مردم بودن، با مردم بودن و از مردم گفتن و همچنین توجه به ظرفیت های داخلی از مهمترین مسائل است.

غلامپور اضافه کرد: مهمترین مولفه ای که مردم باید مورد توجه خود قرار دهند این است که با برگزاری و اتمام انتخابات؛ کار مردم به پایان نرسیده است، این گونه تصور نکنند که انتخابات تمام شده و کار به دولت سپرده شده است. با بررسی تاریخ انقلاب اسلامی به وضوح خواهیم دید که مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا چهلمین سالگرد این انقلاب ناب، در کنار دولت بوده و خواهند بود.

وی ابراز داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، این مردم بودند که کنار دولت قرار گرفتند و با حمایت و اتحاد و انسجام خود به دولت قدرت بخشیدند. امروز مردم موظفند پای کار بیایند و همچون گذشته در کنار دولت باشند و نخبگان با همفکری به کمک دولت بشتابند.

راهیار تبلیغ استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تحریم ها تاثیرگذار نبوده اند، خاطر نشان کرد: تحریم ها همیشه بوده و خواهد بود، مهم این است که با اتحاد، انسجام و همدلی، دست در دست دولت بگذاریم تا به اهداف و مقصود مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.