حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
دوره آموزشی تربیت‌های دوگانه‌ «تربیت جنسی کودکان» در بندرعباس برگزار شد
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
شناسه : 21223
بازدید 116
3
توسط اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و امور بانوان این اداره کل، دوره آموزشی با عنوان «تربیت‌های دوگانه‌» (تربیت جنسی کودکان) در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، دوره آموزشی با عنوان «تربیت‌های دوگانه‌» (تربیت جنسی کودکان) با حضور استاد حجت‌الاسلام والمسلمین صنعتی‌زاده در مرکز تعلیم و تربیت بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صنعتی زاده استاد این دوره آموزشی گفت: تربیت کودکان بر اساس محور فردی مستقل و توانمند، افزایش اعتماد به نفس و رشد اخلاقی در کودکان و اصلاح رفتارهای کودکان و نقش والدین در کنترل رفتارهای نامطلوب کودکان از جمله موضوع های مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

وی افزود: متاسفانه عدم ارتباط گیری مناسب والدین و کودکان و ارائه الگوهای نامناسب و تنبه های غلط موجب واکنش های منفی از سوی کودکان می شود و این مسئله به سلامت روانی و اجتماعی کودکان آسیب جدی وارد می کند و در آینده موجب گرایش این کودکان به کارهای خلاف می شود.

 

صنعتی زاده ادامه داد: آموزش والدین یکی از راهکاری مهم در مسئله تربیت کودکان است که قبل از برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان باید به توانمندی سازی والدین همت بیشتری داشته باشیم و این دوره آموزشی با این هدف طرح ریزی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.