حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
دهه فاطمیه دوم پرشورتر برگزار شود
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
شناسه : 13387
بازدید 90
6
مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی بر برگزاری دهه فاطمیه دوم پرشور تر از سنوات گذشته تاکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی به‌عنوان مشاور عالی سازمان تبلیغات اسلامی در جمع روحانیون استان هرمزگان اظهار کرد: اهل سنت، هویت خود را به اهل بیت علیهم‌السلام گره زده اند، اینان نمی‌توانند هویت خودشان را به فردی گره بزنند که از دیدگاه شیعیان ، قاتل دختر پیامبر اسلام (ص) است، چرا که در صورت گره زدن هویت خود به قاتل حضرت زهرا سلام الله علیه ، تناقض ایجاد می شود، لذا به هر نحو ممکن ، این تناقض را از بین می برند.

وی در ادامه افزود: در غیر این صورت، هویت اهل سنت وی به خطر می افتد. پس برای اهل سنت ، مسأله صدیقه طاهره سلام الله علیه و مسایل بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص)، مسأله هویتی است ، همچنین برای شیعیان نیز بحث هویتی است ، هویت شیعیان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه است.

مشاور عالی رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: شیعه از آنجایی نشأت می‌گیرد که حق با علی علیه السلام بود و این حق به ایشان داده نشد. لذا مسأله صدیقه طاهره سلام الله علیه هم برای شیعه و هم برای اهل سنت، مسأله هویتی است.

وی اذعان داشت: در شرایطی که اغتشاشگران اقدام به انجام کارهای ناشایست می کنند و برخی چنین عنوان می کنند که ملت ایران از دین فاصله گرفته اند ، باید مراسم ایام فاطمیه را پر شور و همراه با شعور فاطمی برگزار کنیم تا مشت محکمی به دهان یاوه گویان باشد.

مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: از طرفی هم باید مواظب باشیم چرا که دشمن منتظر یک کلید است، موضوع فوت مرحومه مهسا امینی، یک کلیپی بود که بطور طبیعی حساسیت برانگیز نبود، لذا در برگزاری مراسمات باید مراقبت جدی کرد.

جلالی با تاکید بر اینکه مراسم دهه دوم فاطمیه در کشور به ویژه در مناطق تلفیقی باید پرشور برگزار شود، تصریح کرد: این مراسم عملا نباید منجر به توهین و تخریب شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.