حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2681×
دلسوزان فرهنگی بانگرش تعاملی به مسائل بپردازند
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
شناسه : 2286
بازدید 118
4
دیداررئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با رئیس حوزه علمیه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک گفت: در مسائل فرهنگی باید قایل به گفت وگو، تفکر ، رایزنی وتعامل نهادهای فرهنگی با هم باشیم.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک گفت : باتوجه به اینکه شهرستان سیریک  در پروژه های  فرهنگی برجسته است لذا باید بتوانیم این دستاوردهای فرهنگی را با تلاش و کوشش و برنامه ریزی حفظ کنیم.

حجت الاسلام سالاری افزود : در مسائل فرهنگی باید قایل به گفت وگو، تفکر ، رایزنی وتعامل نهادهای فرهنگی با هم باشیم

وی در ادامه گفت: حیات طیبه آن چیزی است که خداوند به انسان‌های باورمند به مبدا و معاد و ارزش‌های مرتبط با آن و پا گذاشته در مسیر عمل صالح ارزانی می‌کند و این حیات طیبه به تعبیر قرآن زن و مرد نمی‌شناسد و به زنان و مردان داده می‌شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت خدیجه س بندر کوهستک نیز با بیان اینکه در نگاه قرآن زن همان نقش ولایت را دارد که مردان دارند، افزود: در آموزه‌های قرآنی درک کرده‌ایم که زن و مرد در کنار یکدیگر در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی باید ورود کنند.

وی بیان کرد: در نگاه اسلامی زنان مانند مردان در همه ابعاد حضور دارند که شامل حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی می‌شود و زنان و مردان در کنار یکدیگر زندگی مناسب و شایسته را رقم می‌زنند البته تفکیک وظایفی نیز وجود دارد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.