حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
دفاع‌مقدس بیانگر سلسله تفکرات عمیق و استوار است
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
شناسه : 19324
بازدید 35
5
رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس گفت: دفاع مقدس بیانگر سلسله تفکرات عمیق و استواری است که برپایه ایمان، تقوا و تکلیف شکل گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام محمدامین سعیدی‌مهر در گفتگو با روابط عمومی ضمن گرامی داشت نام و یاد شهدا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، الگوی تمدن نوین اسلامی، هفته تبیین رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس عنوان کرد: دفاع مقدس بیانگر سلسله تفکرات عمیق و استواری است که بر پایه ایمان، تقوا و تکلیف شکل گرفت که امروزه امنیت، صلابت و اقتدار کشور مدیون خون پاک این شهیدان و نفس گرم جانبازان، ایثارگران و آزادگانی است که سکان‌دار این تفکر و نهضت را به دست گرفته‌اند و الگوی زنده و بارزی برای تبیین این رشادت‌ها هستند.

حجت‌الاسلام سعیدی‌مهر با بیان اینکه دفاع مقدس مصداق بارز معامله باخدا بود، گفت: ازیک‌طرف واجب الهی امر جهادبود و از طرفی دیگر دستور امام امت مبنی بر لزوم حضور در جبهه و جنگ و مقابله با اولاً افکار پلیدی که جنگ را مدیریت می‌کردند و بر علیه کشور جنگ نظامی را به راه انداختند؛ دوما گروه‌های مختلف تجزیه‌طلب که بعد از انقلاب منتظر لغزش کشور بودند که فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ ناب اسلامی کنند و با ایجاد شبهه و با عوض‌کردن جای شهید و جلاد ارزش‌های دینی و اعتقادی را پایمال و کم‌رنگ کنند که قطعاً خون شهدا پایمال نخواهد شد.

وی افزود: روحانیت به شکل‌های مختلف به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه جهاد در دفاع مقدس حضور داشتند؛ ازیک‌طرف مسجدی که محل ثبت‌نام رزمندگان، آموزش نیروها، اعزام رزمندگان و حتی محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی بود با حضور یک روحانیت جهادی مدیریت می‌شد و از طرفی دیگر خود روحانیت حضور در جبهه حق علیه باطل داشت و دو هزار و ۷۰۰ روحانی تقدیم انقلاب شد که از نظر جمعیت چندین برابر سایر اقشار جامعه بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: ۱۵۶ شهید روحانی ترور داریم و این نشان‌دهنده این است که جنگ همچنان در جریان است و تمام نشده و مختص به دفاع مقدس نبوده؛ شاید جنگ فرهنگی امروز سخت‌تر از جنگ نظامی دیروز است.

سعیدی‌مهر با تأکید بر اینکه آنچه جامعه امروز ما به آن نیاز دارد جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین یک نیروی محرکه تمامی جهادهاست و لازمه معرفی تمامی اتفاقات بزرگ دنیا است.

وی تصریح کرد: هر کس می‌خواهد مجموعه از اخلاص، جان‌فشانی‌ها و تکلیف را ببیند بهترین آدرس آن دفاع مقدس است که امروزه غریب واقع شده و طبق نظر مقام معظم رهبری این جهاد باید در اولویت ما باشد؛ بیان واقعیت‌های جامعه که نسل جدید از آن دور بوده امروزه باید اولویت باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس گفت: امروز مسئولان با عملکردشان باید ثابت کنند که پایبند به قطره‌قطره خون شهدا هستند و باید بدانند که در دنیا و آخرت نسبت به مسئولیتشان در محضر شهدا باید پاسخ‌گو باشند.

سعیدی‌مهر عنوان کرد: نفس به نفس، قدم با قدمی که برمی‌داریم، اقتدار و امنیتی که داریم همه آنها مدیون پیکر پاک شهدا هستیم، مدیون پدر و مادرها، همسران و فرزندانی هستیم که عزیزانشان را برای حفظ این خاک، حفظ اقتدار این کشور راهی جبهه کردند و بدن‌ها و استخوان‌های آنان را تحویل گرفتند و خیلی‌ها هنوز بعد از سال‌ها پیکر عزیزشان برنگشته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که شهدا عزیز در مسیر سربلندی کشور عزیزمان ما را رهبری کنند و در روز قیامت نیز ما را شفاعت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.