حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
حضور ۲۶ نفر از روحانیون جاسک در مهرواره اوج
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
شناسه : 2159
بازدید 168
6
حجت الاسلام محمد صحرانشین رئیس تبلیغات اسلامی جاسک روحانیون این شهرستان از پیشتازان و فعالان مهرواره همدل بودند و خدمات شایان توجهی در بحث خدمت رسانی به نیازمندان و بیماران کرونابی انجام دادند.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندر جاسک؛ حجت الاسلام محمد صحرانشین رئیس تبلیغات اسلامی جاسک طی گفتگویی از حضور ۲۶ نفر از روحانیون و فعالان اجتماعی فرهنگی در مهرواره اوج خبر داد و اظهار داشت: روحانیون این شهرستان از پیشتازان و فعالان مهرواره همدل بودند و خدمات شایان توجهی در بحث خدمت رسانی به نیازمندان و بیماران کرونابی انجام دادند.

وی افزود؛ سمپاشی محلات و اماکن عمومی، مساجد ، دستگاه های خودپرداز و تهیه و توزیع صدها بسته حمایتی و معیشتی بخشی از فعالیت گروه های شرکت کننده در مهرواره همدل بوده است.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه یادآور شد: مهرواره اوج از سوم شهریورماه با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان نیازمند و با استفاده از ظرفیت مساجد شروع شده و ائمه جماعات در ین یازده زمانی سه الی چهار ماهه و بهره مندی از تجارب مهرواره همدل،تلاش خواهند کرد برنامه های نتیجه بخش تری را به سرانجام برسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان ،گفت: تا کنون بیش از ۲۶ نفر از روحانیون و ائمه جماعات در مهرواره اوج شرکت و فعالیت خود را آغاز کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.