حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2695×
حضرت امام (ره) رسم باطل ارباب رعیتی را در هم کوبید
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
شناسه : 8311
بازدید 867
15
در خطبه های نماز جمعه بستک مطرح شد: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: حضرت امام (ره) رسم باطل ارباب رعیتی را در هم کوبید و اعلام کرد که من خدمتگزار مردم هستم.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: ماه رجب بهترین فرصت برای تقویت ایمان است.

وی با اشاره به جریانی که در استان فارس برای مامور انتظامی اتفاق افتاد ضمن محکوم کردن این حرکت اظهار داشت: اراذل و اوباش، ماموری را در حین اجرای قانون و در جلوی دیدگان مردم به شهادت رساندند.از مسئولین دستگاه قضا می خواهیم این شخص جانی را به سزای اعمالش برسانند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در برابر قانون می ایستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در ادامه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: کلنگ زنی ها و برنامه های خوبی در سطح کشور برگزار شده ولی تاکید بر این است که دولت به سراغ پروژه هایی برود که نیمه تمام مانده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) رسم باطل ارباب رعیتی را در هم کوبید و اعلام کرد که من خدمتگزار مردم هستم.هدف اصلی انقلاب اسلامی، ریشه‌کن کردن موانع اصلی بر سر راه دین و قرآن است.مقابله با رژیم های طاغوتی و طغیانگر و فاسد در جهان و هدایت بشر به سوی کمال، مبارزه با گمراهی و ظلم، نادانی، بی عدالتی، انحطاط و شرک از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد.ندای آزادی و فریاد عدالت خواهی امام دنیا را فرا گرفت و مسیر تاریخ را در آن شرایط خاص عوض کرد.انقلاب اسلامی ایران برای تمام آزادی خواهان جهان درس عبرت بود.

وی افزود: دوره کنونی یکی از پیچیده ترین دوران های تاریخ است که مستکبران عالم با سیاست های استعماری و استکباری بر ملت ها حکمرانی می کنند.باید انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران باشد تا ملت ها را بیدار کند.جریاناتی که در مصر، عراق، لبنان و … اتفاق افتاد از برکات جمهوری اسلامی ایران است.فضای معاند مجازی را نبینید که عده ای بدنبال شکستن جایگاه جمهوری اسلامی هستند، اینها علیه نظام و دشمن ملت هستند.امیدواریم این تحریم های ظالمانه شکسته شود تا تدبیر دولتمردان دولت سیزدهم بتواند آسایش را برای مردم و آینده ای باعزت برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

امام جمعه شهرستان بستک در بخش دیگری از خطبه ها به دیدار رهبری با فعالین اقتصادی اشاره کرد و گفت: خودروهای داخلی با کیفیت پایین و قیمت هایی بالا تولید می شود.سایپا و ایرانخودرو با این قیمت ها، صدای مردم را درآوردند تا اینکه مقام معظم رهبری بصورت مستقیم به این مسئله تاکید نمودند.

وی خاطرنشان کرد: کاری که این دو ‌شرکت انجام دادند پای دلالان را به بازار باز کرد و دود آن به چشم مردم رفت.ماشین ها با قیمت های دولتی به افراد خاصی می رسد و بازار دلالی رونق پیدا می کند و مصرف کننده واقعی صاحب خودرو نمی شود.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.