حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد»
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
شناسه : 16154
بازدید 94
10
جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» به همت نهضت پیشرف بانوان هرمزگان و پیشرانی مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان،جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان “جشنواره گوهرشاد”به همت نهضت پیشرفت بانوان هرمزگان برگزار می شود.گفتنی است محورهای محتوایی چهارگانه جشنواره گوهرشاد عبارتند از: «راه کارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف» «تثبیت مفهوم زیبایی اصیل”به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی» «بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه» و «راه کارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه»

قالب های ارسال محتوا 1- نماهنگ 2- موشن گرافیک 3- نماهنگ و کلیپ 4- انیمیشن 5- پادکست 6- مقاله و یادداشت 7- فیلم کوتاه 8- طرح گرافیکی 9- وبلاگ نویسی 10- نمایشنامه و فیلم نامه 11- شعر   و …

جشنواره با هدف افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه تبلیغ و ترویج ارزش ها و باورهای حوزه حجاب و عفاف و شناسایی و تعمیم ایده های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور برگزار می شود.
جشنواره ملی گوهرشاد شامل مسابقه هنری و «انفرادی و موسسات و مجموعه ها» شامل ارایه و داوری ایده های خلاقانه برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند آثار خود را در تمام قالب های هنری فوق و محورهای محتوایی همچون مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ نویسی، شعر و شعار، موشن گرافیک ، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی را به دبیرخانه ارسال کنند.

محورهای پیشنهادی جشنواره در حوزه محتوایی:
– مفهوم سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی
– راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب
– روش های ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب
– راهکارهای عملی برای نهادینه سازی عفاف و حجاب در جامعه
– ارتباط عفاف و حجاب با ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه

مهلت شرکت آثار تا 10 خرداد ۱۴۰۲

محل ارسال آثار پیـام رسان ایتا 09912559615

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.