حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
تشریح برنامه زمان بندی سخنرانی ائمه جماعات مساجد شهرستان بندرلنگه در ایام فاطمیه دوم(س)
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۱
شناسه : 13619
بازدید 58
6
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه برنامه های سخنرانی ائمه جماعات مساجد در ایام فاطمیه دوم را تشریح کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه زمان بندی سخنرانی و عزاداری ائمه جماعات مساجد شهرستان در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشریح شد. طبق هماهنگی و تعامل برقرار شده برنامه های این ایام تشریح تا عموم مردم از برنامه ها مطلع باشند، تا بتوانند استفاده و بهره کافی را ببرند و هیات امنای حسینیه ها در جریان امور باشند و برنامه ایی تداخل پیدا نکند.

وی گفت: هماهنگی و تعامل در هر برنامه ایی اساس کار اعم از فرهنگی و مذهبی است و پیش بردن برنامه با نظم و ترتیب در کسب فیض مخاطب موثر است و مخاطب می تواند انتخاب کند که در کدام مراسم شرکت کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بی بدیل بانوان و مردان جامعه اسلامی است خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل دفاع از حریم ولایت و رافت و مهربانی است. بانوان جامعه اسلامی با تاسی بر سیرت و روش اخلاقی فاطمه زهرا(س) در گسترش بینش اخلاقی و سیاسی خود کوشا باشند.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود به هدف برنامه ریزی و زمان بندی سخنرانی و عزاداری ائمه جماعات مساجد اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی مناسب و تعامل و همکاری بین تمام هیات امنای مساجد و حسینیه ها برنامه ها با نظم و سیاق بیشتری پیگیری می شود و در این راستا برنامه ها با یکدیگر تداخل پیدا نمی کند و مردم  می توانند بهره کافی را از این مراسمات ببرند.

وی در پایان گفت:‌انشالله که با بهره گیری کافی از این ایام توشه کافی را ببریم و با نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و پیروی از کلام معصوم بتوانیم در سعادت خود و افراد جامعه قدم برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.