حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه نهاد‌هاست
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
شناسه : 7036
بازدید 73
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی: حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی بر اهمیت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تأکید کرد و گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری در نشست هماهنگی برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در سخنانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی به دنیا نشان داد که انقلاب زنده است و تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم وظیفه ماست.

وی افزود: شهید سلیمانی حقیقتاً یکی از ارادتمندان واقعی حضرت زهرا (س) بود که در مسیر ترویج معارف و آموزه‌های مکتب فاطمی، سنگ تمام گذاشت و با شهادت خویش نشان داد که رهروی صدیق راه صدیقه طاهره (س) است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیتی شهید قاسم سلیمانی گفت: خلوص نیت از جمله خصوصیات بارز ایشان بود، همچنین به گفته نزدیکانش همواره به یاد خدا بود و ذکر و یاد پروردگار بر قلب و زبانش جاری می‌شد، هرگاه فرصت کوچکی می‌یافت قرآن تلاوت می‌کرد و در کار خود با هوشمندی و اتکای به خداوند امور را پیش می‌برد. بروز و ظهور شخصیت کاریزماتیک و بی‌بدیلی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که در تمامی عرصه‌ها تأثیرگذار بود از سرچشمه اصیل و زلال معنویت، ایمان و اخلاص نشئت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی همان مکتب فاطمه زهرا (س) و مکتب امام حسین (ع) است؛ این مکتب، مکتب مراقبت، شهامت، استقامت، ولایت مداری و مکتب دفاع فاطمی از ولایت است.

وی توفیقات ۴۳ ساله انقلاب را به برکت انتخاب‌های درست و عقب‌ماندگی‌ها را نتیجه انتخاب غلط دانست و گفت: هر کس غیر از اسلام و ولایت و قرآن را انتخاب کند جزو مکتب سلیمانی نیست. با شهادت این بزرگ‌مرد، نبرد با ظالمان و مستکبران نه تنها کم‌فروغ یا متوقف نشده است، بلکه امت حزب‌الله انگیزه مضاعفی نیز برای مقابله با دولت تروریست آمریکا، صهیونیسم جهانی و گروه‌های تکفیری که فرزند نامشروع استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع منطقه است، پیداکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه متفاوت و مختلفی نظیر نشست تخصصی تربیت فاطمی، مکتب سلیمانی، جایگاه ویژه مادری در مکتب سلیمانی، تبیین وصیت‌نامه سردار دل‌ها، ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن و مجلس یادبود با مشارکت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر نهادها و ارگان‌های شهرستان برای اجرا در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیش‌بینی‌شده که با حضور مردم به‌صورت باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.