حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
تحلیل مسائل روز و دشمن‌شناسی از ویژگی‌‌های شهید سلیمانی است
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
شناسه : 21398
بازدید 77
1
رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد: حجت الاسلام خانجانی گفت: تحلیل مسائل روز و دشمن‌شناسی از ویژگی‌‌های شهید سلیمانی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد، حجت الاسلام خانجانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، در مصاحبه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به بررسی ابعاد شخصیت این شهید پرداخت.

 

وی گفت: انسان‌های بزرگ با پیمودن راه‌های سخت تبدیل به انسان‌های بزرگ شده اند لذا وقتی انسانی چهره جهانی به خود می‌گیرد همه دوست دارند راز بزرگی او چیست و همه دوست دارند این انسان بزرگ را الگوی خود قرار دهند؛ بنابراین انسان‌های بزرگ و مشهور همیشه در جامعه به عنوان یک الگو تصور می‌شوند و باید شخصیت او را به جامعه بیشتر بشناسیانیم تا دیگران هم به این الگو همسو شوند.

 

حجت الاسلام خانجانی افزود: قطعا خواص جامعه، کشور و همچنین کشور‌های دیگر که نامی از حاج قاسم شنیده بودند در فراق وی اشک ریختند و زانوی ماتم را بغل کردند لذا حاج قاسم خودش رابه یک حذب یایک طایفه و یا یک ملت محدود نکرده بوداو طرفدار انسانیت بود، او یاور مظلومان بود، او به مولایمان حضرت علی (ع) اقتدا کرده و تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از ویژگی‌های دیگر حاج قاسم، تحلیل مسائل روز و زمان شناسی ودشمن شناسی وی بود، حافظه و هوش بالای وی باعث شد تا به موقع و زمان مناسب تحلیل کرده و دوست را از دشمن تشخیص دهد و عده‌ای که بنام اسلام تشکیل حکومت دارند مثل داعش را از ریشه بخشکاند و جلوی تشکیل حکومت جعلی بنام اسلام اسراییلی را بگیرد و مسلمانان را از شر آن‌ها نجات دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.