حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات از اصلی‌ترین راه‌های افزایش مشارکت حداکثری است
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
شناسه : 22203
بازدید 39
4
رئیس تبلیغات اسلامی جزیره قشم گفت: تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت الاسلام غلامعلی کاظمی رئیس تبلیغات اسلامی جزیره قشم در گفتگو با روابط عمومی گفت: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: اکنون در مرحله تبیین اهمیت شرکت گسترده مردم در انتخابات قرار داریم و این مهم باید برای اقشار مختلف بیان شود. اولویت انتخابات؛ مشارکت گسترده مردم است، با توجه به هجمه‌های زیاد دشمنان و بدخواهان برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رأی، ترغیب آحاد جامعه برای حضور گرم در انتخابات، ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در روز دوم دی ماه ۱۴۰۲ در دیدار اقشار مختلف مردم کرمان و خوزستان، انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین‌‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و فرمودند: «بنده چهار خصوصیّت را در اوّل امسال راجع به این انتخابات به ملّت ایران عرض کردم: اوّلاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه، و رابعاً امنیّت انتخابات.»

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: درخصوص راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس، همان طوری که حضرت آقا فرمودند، ملت ما دارای بصیرت بوده و می دانند که مشارکت در انتخابات یک ضرورت است.

وی گفت: تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی جزیره قشم همچنین افزود: شکل‌گیری بیش از ۴۰ انتخابات در تنها ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی نشان می‌دهد آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.

کاظمی اذعان داشت: حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارگرفته که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.