حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
تبلیغ و ترویج وقف باید همگانی شود
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شناسه : 4212
بازدید 103
3
نشست با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با تاکید بر اینکه همه باید ضرورت انجام وقف را تبلیغ و ترویج کنیم، گفت: بهترین و بالاترین خدمات و حمایت‌ها در ایام کرونا را ایران با هدف و جهت الهی به مردم ارائه کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، به مناسبت هفته وقف  حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با مصطفی محب زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب دیدار و گفتگو کرد و از همکاری در مراسمات مذهبی با اداره تبلیغات اسلامی با اهدای لوحی تقدیر کرد

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با تاکید بر اینکه همه باید ضرورت انجام وقف را تبلیغ و ترویج کنیم، گفت: بهترین و بالاترین خدمات و حمایت‌ها در ایام کرونا را ایران با هدف و جهت الهی به مردم ارائه کرد.

وی عنوان کرد: موقوفات یعنی کار خیر و هیچ وقفی وجود ندارد که واقف آن نظر و نیت خیر نداشته باشد برهمین اساس اداره اوقاف نیز متصدی کار خیر است.

فاضلی پور افزود : دهه وقف فرصت خیلی خوبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است و با یاد کردن از واقفین می‌توان زمینه گرایش بیشتر جامعه به سمت سنت حسنه وقف را فراهم کرد.

وی با بیان این‌که وقف، یکی از اصول‌های اساسی تمدن نوین اسلامی است، گفت: اصل توحید در نهاد وقف مانند سایر عبادت‌ها پنهان مانده است. وقف، نمونه‌ای از صدقات جامعه است که توسط واقفان در بانک الهی ذخیره می‌شود تا در روز قیامت از آن بهره ببرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.