حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
تبلیغ اصیل بر پایه خلق آثار فرهنگی و هنری است
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شناسه : 7578
بازدید 75
5
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی: معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از حوزه هنری استان قم بر تاثیر هنر در انتقال پیام دینی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از حوزه هنری استان قم و دیدار با محمدعلی روزبهانی رئیس این حوزه بر تأثیر هنر در انتقال پیام دینی تأکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، پیام دینی باید با هنر عجین شود تا تأثیرگذار و ماندگار باشد. پیرو همین سخن، معاونت فرهنگی و تبلیغ وظیفه‌اش خلق اثر در قالب فرهنگی هنری برای نشر توسط دیگر ارکان سازمان می‌داند. تبلیغ اصیل هم درواقع همین تولید هنری است.

حجت‌الاسلام عزت زمانی در ادامه افزود: با تمام وجود معتقدیم که کلیدی‌ترین راهبرد در حوزه فرهنگ و هنر تربیت و تقویت نیروی انسانی است و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود.

در ادامه محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم اظهار کرد: در تلاش هستیم که حوزه هنری قم را با کمک و احیای نیروی انسانی حوزه و استعدادهای بیرون دستگاه که به توان حوزه خواهند افزود، تبدیل به پایگاه هنر و هنرمندان انقلاب کنیم.

وی افزود: قم به واسطه قرارگیری حرم مطهر حضرت معصومه (س) و پیشینه تأثیرگذارش در دوران انقلاب اسلامی، جاذبه‌ای برای مخاطبان مذهبی و انقلابی دارد که کمتر شهری دارد. ما در تلاش هستیم که با فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری این فضا را تقویت کنیم.

رئیس حوزه هنری قم در ادامه برخی فعالیت‌های در دست اقدام حوزه هنری استان قم برای تربیت نیروی هنرمند مردمی و انقلابی را تشریح کرد.

پس‌ازاین دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی به بازدید از ساختمان و امکانات حوزه هنری قم کارگاه نقاشی‌خط «فاطمی» که با حضور روح‌الله دلخانی و اساتید خط و خوشنویسی قم در حال برگزاری بود و نمایشگاه تایپوگرافی «فاطمی» پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.