حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
بیانیه تشکل های دینی و فرهنگی و فرهیختگان خواهر استان هرمزگان درخصوص «ضرورت ابقای عضویت ایران در کمیسیون مقام زن و شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل»
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 12943
بازدید 100
9
با توجه به « ضرورت ابقای عضویت ایران در کمیسیون مقام زن و شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل»، تشکل های دینی و فرهنگی و فرهیختگان خواهر استان هرمزگان بیانیه ای را صادر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، متن کامل بیانیه به شرح ذیل است ؛

بسمه تعالی

با توجه به هجمه  های بین المللی در جهت  لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن در سازمان ملل متحد، بیانیه ای سراسری  مبنی بر ابقا عضویت در این کرسی، تنظیم و به عموم بانوان فعال فرهنگی، طلاب خواهر و اعضاء ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان ، فرهیختگان و اقشار موثر اجتماعی از طیف بانوان و کنشگران فعال حزوه فرهنگ و اجتماع اطلاع رسانی شد .

فعالان حوزه زنان از تمامی اقشار در قالب ارسال نامه سرگشاده به کشورهای عضو و مقامات کمیسیون مقام زن و شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل (اکوسوک) کمپینی تحت عنوان «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته » علیه اقدامات جبهه ضد ایرانی علیه جامعه زنان راه اندازی کردند. در طی روزهای اخیر به بهانه فوت خانم مهسا امینی، در امتداد اقدامات قهری و ظالمانه با هدف انزوای جامعه زنان فرهیخته ایرانی، پیشنهاد اخراج جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن توسط برخی کشورها و سازمان‌های غیردولتی مطرح شده‌است. این اقدام به نوعی رویکرد واقعی استانداردهای دوگانه جهان غرب را در مواجه با جایگاه والای زنان ایرانی اثبات می‌نماید. لذا جامعه زنان ایرانی از تمام اقشار و سطوح جامعه با توجه به اهمیت مشارکت موثر زنان ایرانی در کمیسیون مقام زن و انتقال تجارب ارزنده و موفق، تصمیم به راه اندازی کمپین «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته» نمودند تا صدای زنان ایرانی را در جهت تغییر رویه‌های سیاسی و مغرضانه و توجه به ارتقاء جایگاه زنان در ایران جلب نمایند.

از فعالان و اندیشمندان حوزه حقوق زنان دعوت می‌شود تا با مراجعه به لینک https://www.farsnews.ir/my/c/171619 حمایت خود را از این کمپین اعلام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.