حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
بهترین راهکار مقابله با بی‌حجاب امر به معروف و نهی از منکر جمعی است
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
شناسه : 17668
بازدید 85
6
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: بهترین راهکار مقابله با بی حجاب امر به معروف و نهی از منکر جمعی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: ما در جنگ سخت و طول دوران دفاع مقدس از ظرفیت های مردمی به بهترین شکل ممکن از ظرفیت مردم بهره بردیم و توانستیم به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در جنگ نرم و نبردهای فرهنگی نیز ما باید از ظرفیت مردمی استفاده شود و کارهای مردمی بسیار موفق بوده است در این مسیر نیز باید از این ظرفیت استفاده شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم تلفات جنگ افرادی هستند که از نظر فرهنگی دچار پوچی می شوند و به فرهنگ های منحط گرایش پیدا می کنند و تلفات جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت دشوارتر و سنگین تر است.

وی افزود: در جنگ سخت سربازی اگر از نیوری خودی کشته شود شهید به حساب می آید و مایه افتخار جامعه است و در جنگ نرم تلفات آن به نوعی به سربازان دشمن تبدیل به نیروی فرهنگی دشمن می شوند و خواسته های آنان را اجرا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: تا زمانی که ما از ظرفیت مردم بهره نبریم در این مسیر به موفقیت آنچتانی دست پیدا نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.