حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، عزت نفس و آزادی بیان است
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
شناسه : 22150
بازدید 67
8
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت که: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، عزت نفس و آزادی بیان است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی گفت: هیأت‌ها و تشکل‌های دینی با رهبری امام خمینی (ره) زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند و در این میان حضور مردم در پیروزی انقلاب مولفه مهمی بوده است.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم دهه فجر انقلاب اسلامی با ماهیت اصلی خود دیده و جشن‌های این ایام با شکوه برگزار شود، ضرورت دارد که حضور پررنگ مردم و هیأت‌های مذهبی در ایام الله دهه فجر دیده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه انقلاب اسلامی وجهه فرهنگی دارد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بر اساس سنت الهی تحقق یافت و رژیمی که نماینده دولت‌های اسلامی در منطقه و ژاندارم منطقه بود با پیروزی انقلاب نابود شد؛ بنابراین باید بر اساس سنت الهی نیز انقلاب را پیش ببریم چرا که خداوند حضرت موسی (ع) خداوند ما نیز است و سنت الهی فقط برای دوران پیامبران نبوده است. هر وقت انسان‌ها به سنت‌های الهی نزدیک شوند، برکات خداوند نیز نازل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی، استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، عزت نفس، آزادی بیان را از اهم دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: همیشه ایران تجزیه شد و هیچ‌کدام از سلاطین پهلوی و قاجار، این افتخار را ندارند که بتوانند بگویند ما مرزهای ایران را حفظ کرده‌ایم.

وی، ارتقاء جایگاه ایران در جهان، صدور شعارهای انقلاب و الهام‌بخشی به حق‌طلبان عالم را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: واقعیتی که امروز در جامعه‌ ما هست، خارج از تبلیغات و شعار و بزرگ‌نمایی‌های گوناگون، این است که ما یک کشوری هستیم که بر اثر تکیه‌ بر باورهای خودمان و اظهار شجاعت در میدان شجاعت نشان داده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم همچنین با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) برای حاکمیت اسلام قیام کردند، افزود: قیام مردم و امام (ره) برای حاکمیت اسلام بود و انقلاب اسلامی در جهان سیاست تغییرات مهمی ایجاد کرد چرا که ابرقدرت‌ها جهان را به دو قسمت تقسیم کرده بودند و کسی جرات تخطی از این موارد را نداشت، اما انقلاب اسلامی به هردوی آنها پشت کرد و این معادله را تغییر داد.

کاظمی در پایان اضافه کرد: امروز آمریکا در برابر ایران اسلامی مستاصل است و این اوج مردانگی است و این مردانگی و اقتدار هزینه دارد ولی کشور ما به سمت پیروزی نهایی در حرکت است، انقلاب اسلامی با ورود امام (ره) به کشور به اوج رسید و حماسه ۲۲ بهمن محقق شد و این ایام را باید زنده نگهداشت و به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.