حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
برگزاری دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز در حاجی آباد
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
شناسه : 21516
بازدید 59
1
از سوی اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز (کارگاه مدیریت ترویج فرهنگ نماز ویژه مدیران مدارس «طرح مبین») در حاجی آباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد،دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز (کارگاه مدیریت ترویج فرهنگ نماز ویژه مدیران مدارس »طرح مبین »شنبه ۱۶دی ماه ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام مشیری استاد حوزه و دانشگاه و حضور جناب سید حسینی معاونت پرورشی آموزش و پرورش ‌و مدیران مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش حاجی آباد برگزار شد.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام مشیری استاد حوزه و دانشگاه پیرامون نماز مطالبی بیان کردوگفت:نسل جوان و قشر دانشجو و دانش آموز ما امروزه به واسطه رشد و توسعه فضای مجازی میتواند به بهترین نحو روی تقویت بنیه های اعتقادی نماز کار کند.

وی گفت: ترویج فرهنگ نماز یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است که با هدف ترغیب جوانان به مسجد و همکاری هیئت امنا و دست اندرکاران مسجد می‌تواند به نحو احسن صورت گیرد.

وی در پایان اذعان داشت:نماز نوعی ارتباط بین انسان و معبود است ،چنین رابطه ای بین انسان و غیر خدا نشدنی است چراکه صورت کامل این ارتباط عبادی دارای معیار و ملاک بودن آن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.