حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در بخش شیبکوه
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
شناسه : 9942
بازدید 71
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش شیبکوه در محل دفترامام جمعه بندرچارک برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش شیبکوه در محل دفترامام جمعه بندرچارک برگزار گردید که در این جلسه پیرامون هماهنگی فرارسیدن طرح اوقات فراغت و ارتحال امام خمینی (ره)، بحث و گفتگو شد .
در گوشه ای از این جلسه، حجت الاسلام غلامی لنگه مسئول قرآنی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و زمینه‌سازی جهت کشف و رشد استعدادها و خلاقیت نوجوانان و جوانان و توجه به مسئله مهارت‌آموزی و مهارت‌های اجتماعی آنان و آماده‌سازی آنها جهت زندگی در اجتماع از اهداف اصلی برنامه‌های اوقات‌فراغت به شمار می‌آید.
وی در ادامه در خصوص سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، عنوان کرد:
امام راحل در عصر کنونی پرچمدار مکتبی هستند که در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمائی می کند.
حجت‌الاسلام غلامی لنگه تاکید داشت: باید با تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و انتشار آن در رسانه‌های گروهی نسبت به تبیین اندیشه های والای امام راحل در بین مردم و جوانان اقدام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.