حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
برپایی کلاس‌های فرهنگی ورزشی توسط روحانی مستقر بندر خمیر
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
شناسه : 2567
بازدید 140
9
برپایی کلاس‌های اوقات فراغت توسط حجت‌الاسلام بهزاد سالاری روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر حجت‌الاسلام بهزاد سالاری روحانی مستقر شهرستان بندرخمیر، از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در این شهرک و روستاهای مجاور خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر؛ حجت‌الاسلام بهزاد سالاری روحانی مستقر شهرستان بندرخمیر، از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در این شهرک و روستاهای مجاور خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری این کلاس‌ها در تمامی مساجد شهرستان به همت روحانیون و بسیج دایر بود و تلاش بر این است که از این فرصت و فراغت طلایی نوجوانان و جوانان در راستای آموزش معارف دینی و قرآنی نهایت بهره برداری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه مسجد باید محور تمامی فعالیت‌های ملی، مذهبی و حتی تفریحی باشد، گفت: در ایام اوقات فراغت در تابستان سال جاری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برنامه‌های بانشاط، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی با حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مساجد شهرستان را برنامه‌ریزی کرده است.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: در صورتی که برای پرکردن اوقات فراغت برنامه‌ریزی شود این ایام می‌تواند در شکوفایی استعدادها نقش مهمی داشته باشد.

وی همچنین افزود: دشمن در صدد تضعیف باورهای دینی است، در این میان اجرای برنامه های فرهنگی و دینی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود و باورها و اعتقادات دینی دانش آموزان را تقویت می‌کند.

وی خواستار اولویت دادن آموزش مسائل دینی و اعتقادی به جوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شد و خاطر نشان کرد: هزینه کردن در حوزه جوانان، سرمایه‌گذارى براى آینده کشور است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.