حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
برادری و وحدت بین تشیع و اهل تسنن قشم مثال زدنی است/مسوولان موظف به ارائه خدمت بی منت به مردم هستند
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
شناسه : 8339
بازدید 143
3
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: حجت الاسلام غلامی گفت: انسجام و همبستگی، برادری و وحدت بین شیعیان و اهل تسنن شهرستان قشم به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در جمع نماگزاران اهل سنت این شهرستان با اشاره به فلسفه دهه فجر اظهار کرد: مهمترین فلسفه این دهه مبارکه این است که برگزاری جشن و سرور پیروزی انقلاب اسلامی را به همهگان یادآوری می کند .

وی افزود: امام راحل قیام کرد تا به دنیا بفهماند که اسلام امت واحده است و امت اسلام بداند که اگر خواهان عزت، قدرت و عظمت است راهی به جز وحدت ندارند و ملت ایران این پیام امام خمینی(ره) را به خوبی دریافت و درک کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نمونه بارز آن، انسجام و همبستگی، برادری و وحدت بین شیعیان و اهل تسنن شهرستان قشم است که به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح می باشد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تلاش های دشمنان برای خدشه دار کردن این وحدت و همبستگی بین شیعیان و اهل تسنن ابراز داشت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین پیروان این دو مذهبی بکار گرفته است. از این رو با تاسیس و راه اندازی شبکه هایی به نام شیعه و یا اهل سنت، بر علیه یکدیگر به ایجاد اختلاف و تفرقه دامن زده است.

وی از شیخ خطیبی عالم اهل سنت جزیره قشم به عنوان منادی وحدت یاد کرد و گفت: وی در دفاع از کشور ایران اسلامی، نظام مقدس و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مواظبت می کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم به وظایف سنگین و خطیر مسوولان در کشور به ویژه در شهرستان قشم اشاره داشت و افزود: همه ما به عنوان مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موظف به ارائه خدمت بی منت به مردم هستیم و باید خود را خادم واقعی مردم بدانیم. مردم ایران اسلامی مردمی صبور امام قدرسناس هستند و به پای آرمان های انقلاب و نظام مقدس ایستاده اند و همه اقوام برای به دستاوردهای این انقلاب خون داده اند.

حجت الاسلام غلامی اظهار امیدواری کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی است در سایه وحدت و برادری به پیش ببریم چراکه تحقق تمدن نوین اسلامی با وحدت امت اسلامی میسر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.