حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
بانوی رسانه‌ای قشم تجلیل شد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
شناسه : 9972
بازدید 96
2
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی با اهداء لوح یادبودی از «لیلا حمزه‌ خیرآبادی» خبرنگار و فعال رسانه‌ای جزیره قشم بواسطه انعکاس مطلوب ویژه برنامه‌های ماه رمضان تجلیل کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در این آیین با اشاره به جایگاه رفیع خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، افزود: در دنیای امروز که رشد پرشتاب فضای مجازی فرصت تشخیص اخبار واقعی و کذب را از مخاطب گرفته است، نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به دور از اغراض بیش از پیش پررنگ شده است.

وی تصریح کرد: امروز که جامعه اسلامی در میان انبوه بمباران اطلاعاتی ناصحیح و ناروا قرار دارد رسالت اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران تبیین حقایق و شفاف سازی مسائل برای افکار عمومی به مراتب سنگین و خطیرتر می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی بیان کرد: صداقت و اخلاص در کار از راز و رمزهای سربلندی در پیشگاه خداوند متعال به شمار می رود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم خاطرنشان کرد: خبرنگاران جوان، باانگیزه و پویای جزیره به عنوان سرمایه اجتماعی و پل ارتباطی مردم و مسئولین دارای جایگاه ویژه ای برای دستیابی توسعه متوازن اقتصادی و فرهنگی هستند و از ظرفیت آنان حداکثر استفاده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.