حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
بانوان فجرآفرین در قشم تجلیل می شوند
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۶
شناسه : 8256
بازدید 112
14
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: حجت الاسلام احمد غلامی گفت: طی آئینی با همکاری حوزه علمیه قشم، هیئت اندیشه ورز و اداره تبلیغات اسلامی از بانوان فجرآفرین این شهرستان تجلیل بعمل می آید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به دور از تفکیک جنسیتی، تحولی بود که بنیانگذار انقلاب همواره بر آن صحه می گذاشتند و می فرمودند: ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان و خرد و کلان در صحنه های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند.

وی افزود: سیره عملی، فرمایش‌ ها، مواضع روشنگر و فتاوای راهگشای حضرت امام (ره) درباره زن که ضمن وفاداری تام به اصول و محکمات دین، در چارچوب حقوق مسلّم شرعی بیان شده‌ اند، می‌ توانند راهنمای عملی نسلی باشند که به جایگاه حقیقی زن می‌اندیشند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم گفت: بنیانگذار انقلاب بارها با تکریم و تحسین از نقش فعال و موثر بانوان در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی یاد کرده‌اند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: امام راحل با تیزبینی و درایت خاص خود اذعان داشتند که انقلاب اسلامی ایران بدون شرکت بانوان به ثمر نخواهد رسید و در آستانه اوج گیری انقلاب، شرکت زنان را واجب اعلام کردند و حتی موافقت پدر یا شوهر را لازم ندانستند.

وی در ادامه افزود: پس می توان نتیجه گرفت زنان به عنوان نیمی مؤثر از جامعه نقشی اساسی در تمامی عرصه های انقلاب ایفا داشتند و چه بسا اگر زنان حضور نمی داشتند انقلابی با آن وسعت و عظمت شکل نمی گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به تجلیل از بانوان فجرآفرین در قشم گفت: این برنامه با همکاری حوزه علمیه شهرستان قشم، هیئت اندیشه ورز و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار و از بانوان نقش افرین در پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل بعمل می آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.