حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
بانوان شاغل در دستگاه و همسران کارکنان تبلیغات اسلامی هرمزگان تجلیل شدند
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
شناسه : 7866
بازدید 185
14
در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س): مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آستانه فرا رسیدن میلاد دخت نبی اکرم محمد مصطفی(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س)، طی آئینی از بانوان شاغل در دستگاه و همسران کارکنان این اداره کل تجلیل کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آیین گرامیداشت روز زن ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در راستای تبیین نقش همسری و مادری حضرت صدیقه کبری(س) در جامعه، برنامه‌های متنوع تدوین و اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: اگرچه در این زمینه کتابهای متعددی به رشته تحریر درآمده است و پژوهش ها و پایان نامه های علمی به آن پرداخته اند اما متاسفانه جایگاه همسری و مادری در عینیت جامعه آن گونه که باید و شاید تحقق نیافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: روايات، گوياى آن است كه حضرت زهرا(س) احكام دينى را براى فرزندان خود بگونه اى ظريف و عالمانه آموزش مى داد و در اين زمينه خود را مسوول مى دانست.

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به نقش همسرداری حضرت زهرا(س) تصریح کرد: همسرداری حضرت فاطمه(س) نیز بهترین الگو برای زنان مسلمان است. شیوه رفتار با همسر برای یک زن آن قدر مهم است که حضرت علی (ع) می فرماید: جهاد زن، خوب شوهرداری کردن است.

وی گفت: فاطمه (س) با آن همه فضیلت، همسری نیکو و مطیع برای امیر مؤمنان علی(ع) بود. روایت است هنگامی که علی (ع) به فاطمه (س) می‌نگریست، غم و اندوهش برطرف می‌شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از کارسناسان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در سطح کشور، حائز رتبه شده بودند تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.