حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
بازدید حجت الاسلام والمسلمین حقانی از اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
شناسه : 20631
بازدید 179
8
حجت الاسلام والمسلمین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ضمن جلسه با حجت الاسلام جنتی از اداره کل امور مبلغین بازدید نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام جنتی ضمن خیر مقدم به تشریح فعالیت های این اداره کل طی ۳ سال پرداخت و افزود:‌ طبق برنامه ریزی انجام شده در سال اول با هدف میدان دادن به مبلغین تبلیغی و شناسایی مجموعه های توانمند در عرصه محتوا، اقدام به راه اندازی شبکه محتوایی کردیم. در سال دوم با محوریت طراحی و راه اندازی اطلس تبلیغی، واحد عملیات راه اندازی شد تا علاوه بر پوشش خلأهای عملیاتی، اطلس تبلیغی کل کشور طراحی گردد.

وی خاطر نشان کرد: نیاز به شبکه های تخصصی مردمی در میدان کنشگری تبلیغی موجب شد که امسال تمرکز این اداره بر شکل گیری و قوت بخشی شبکه های تخصصی قرار گیرد با توجه به این سیاست، ۱۹ شبکه تخصصی میدانی راه اندازی و ساماندهی شد که یکی از برنامه های عملیاتی طراحی شده تشکیل نمایشگاه گروه های تبلیغی برای اولین در محضر حضرت آقا بود.

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: تصمیم ما این است که این شبکه های تخصصی ضمن فعالیت های میدانی، با سازمان تبلیغات استانها ارتباط موثر برقرار نمایند تا بخشی از دغدغه مدیران استانی در میدان تبلیغ بواسطه توانمندی این شبکه های تخصصی برطرف شود .

حجت الاسلام والمسلمین حقانی سپس به بازدید از واحد های محتوایی، عملیات، پشتیبانی و اتاق تماس پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.