حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2688×
ایجاد اشتغال؛ ازدواج و مشارکت های اجتماعی را به همراه دارد
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
شناسه : 955
بازدید 246
15
رییس تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه در صورت ایجاد اشتغال، رونق ازدواج و مشارکت های اجتماعی و فرهنگ سازی را به همراه دارد، گفت: همه مردم در ساختن کشور خود سهیم هستند از این رو باید رسیدگی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف در اولویت دولت باشد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به اولویت‌های دولت سیزدهم، مقابله جدی با ویروس کرونا را مهمترین اولویت این دولت عنوان و اظهار کرد: تامین اقلام بهداشتی و کادر درمان، رسیدگی به معیشت مردم و اشتغال باید در اولویت های دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی افزود: مردم با بصیرت و آگاهی، رییس جمهور مردمی و عدالت محور انتخاب کردند، افزود: متاسفانه در دولت قبلی، عدالت شرایط حیات کشور و دوام حاکمیت کمرنگ شده و همچنین عدالت به حاشیه رفته بود. درحالی که حضرت علی (ع) درخصوص عدالت و حکمرانی، توصیه عجیبی دارد. درصورت تحقق عدالت؛ مردم قدرت تحمل کمبودها را دارند و سختی ها را به جان می خرند و پای کار هستند. در غیر اینصورت، هم خلافکاران و هم مردم عادی ناراضی خواهند بود.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم، عدالت را امر محوری و سرلوحه کارها خواند و تصریح کرد: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی، به دلیل رعایت عدالت، همه سختی ها را تحمل کردند و با تمام وجودشان به پای اسلام، انقلاب و ارزش های دینی پایدار ماندند.

غلامی به پیامدهای شوم عدم رعایت عدالت در جامعه اشاره و اضافه کرد: در صورت نبود عدالت، سوءاستفاده زیاد می شود و بدبینی ایجاد می شود و سبب رشد نفاق خواهد شد.

وی به تشریح راهکارهای موثری در موفقیت دولت پرداخت و گفت: در شرایط کنونی، مردم با مشکلات فراوانی به ویژه معیشت مواجه اند لذا عمل به وعده ها یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت دولت سیزدهم خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم، بروز فساد، نا امنی و ایجاد هرج و مرج را از پیامدهای شوم عدم تامین معیشت مردم ذکر کرد و افزود: مردم محتاج نان شب هستند و در صورت بی توجهی و تامین نشدن معیشت آنان، نا امیدی در جامعه بروز خواهد کرد.

غلامی، به وجود فراوان جوانان تحصیلکرده متخصص بیکار در کشور اشاره داشت و گفت: تا کنون فرصت های شغلی برای این دسته از جوانان در کشور فراهم نشده است. درحالی که جوانان به عنوان موتور محرکه کشور می توانند آینده کشور را بسازند و این قشر تاثیرگذار از جمله بیکاران جامعه کنونی هستند.

وی با بیان اینکه در صورت ایجاد اشتغال، رونق ازدواج و مشارکت های اجتماعی و فرهنگ سازی را به همراه دارد، ابراز داشت: همه مردم در ساختن کشور خود سهیم هستند از این رو باید رسیدگی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف در اولویت دولت باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم همچنین به نارضایتی های مردم از دولت قبل اشاره و تاکید کرد: دولت کنونی می بایست علاوه بر رعایت عدالت، عملگرا باشد و نقاط ضعف دولت قبل را از بین ببرد و در راستای تقویت نقاط قوت گام بردارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.