حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
اولین نشست کمیته استانی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
شناسه : 7861
بازدید 71
6
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛ حجت الاسلام انصاری راد در اولین نشست کمیته استانی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: علیرغم گذشت 42 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و تلاش های وافر در حوزه اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و ... هنوز به نقطه مدنظر دست نیافته ایم و همه مربوط به نابسامانی های قبل از انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در اولین نشست کمیته استانی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر قرار داریم که متعلق به ملت انقلابی ایران اسلامی است . انقلابی که با خون شهدا آبیاری و محقق شد.

وی ادامه داد:  ما هر چه که داریم از برکات این نظام اسلامی است. انقلابی که امام راحل بنیانگذاری کرد و مردم در میدان قرار گرفتند و در صحنه، پشت سر ایشان با شعارهای کوبنده و انقلابی که در آغاز انقلاب سر می‌دادند این انقلاب را ایجاد و سپس تثبیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: گاهی اوقات در شرایط بد اقتصادی و اوج مشکلات و تنگناهای اقتصادی قرار می‌گیریم و تصورمان این است که همه چیز تمام شده است و اهداف نظام و سیاست‌های کلی این انقلاب اسلامی را فراموش می کنیم . ضروری است اوضاع پیش از انقلاب اسلامی را مرور و برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی، نابسامانی ها و عقب افتادگی هایی وجود داشت که اکنون پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی، علیرغم تلاش های وافر در حوزه اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و … هنوز به نقطه مدنظر دست نیافته ایم و همه اینها به خاطر شرایط گذشته است.

وی با بیان اینکه گرانی و تورم مختص ایران نیست و در همه جای دنیا وجود دارد، تصریح کرد: برکات نظام در حوزه فرهنگی، اجتکاعی، اقتصادی، و … قطع وابستگی ها، امنیت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهان، به سادگی به دست نیامده و مرهون خون شهدایی است که برای تحقق این نظام اسلامی ایستادگی و  مقاومت کردند و همچنین خون‌هایی که بعد از تحقق نظام اسلامی برای تداوم آن بر زمین ریخته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از بی حجابی پیش از انقلاب هرگز قابل مقایسه با وضعیت اجتماعی بعد از انقلاب نیست. همه ایناه از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است که می بایست تا پای جای از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.