حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
حرکت تمدن ساز اربعین، بیمه کننده همه جوامع اسلامی است
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
شناسه : 3480
بازدید 125
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک حجت الاسلام سالاری در روستای بند گرمان شهرستان سیریک در روز اربعین سخنرانی کرد وی با اشاره به فضائل بی شمار امام حسین علیه السلام و ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: اربعین یک سیر و سلوک است و همه آنهایی که اهل غفلت نیستند، از اربعین برای شناخت بهتر خود استفاده می‌کنند.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، حجت الاسلام سالاری در این مراسم با اشاره به فضائل بی شمار امام حسین علیه السلام و ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: اربعین یک سیر و سلوک است و همه آنهایی که اهل غفلت نیستند، از اربعین برای شناخت بهتر خود استفاده می‌کنند.

 

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: اهمیت اربعین در این است که در این روز با تدبیر الهی و تعامل خاندان پیامبر(ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه ماند و این کار پایه گذاری شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک تاکید کرد: زیارت اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) از راه دور نیز میسر است و افراد می‌توانند در خانه زیا

رت اربعین را بخوانند و برای از بین رفتن این ویروس منحوس دعا کنند تا درسال‌های بعد بتوانیم در پیاده‌روی اربعین شرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: اربعین غنیمت و گنج بزرگ مسلمانان است و حرکت تمدن ساز اربعین بیمه کننده همه جوامع اسلامی می باشد و در این اجتماع عظیم از هر رنگ و نژاد و زبان همگی لبیک یا حسین می گویند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.