حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
انقلاب اسلامی ایران منشا تحول در جامعه بشریت است
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شناسه : 8332
بازدید 102
4
امام روستای گشیراز امام روستای گشیراز بیادن داشت: انقلاب اسلامی ایران منشا تحول در جامعه بشریت است
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، مراسم جشن انقلاب با حضور معلمان و دانش آموزان و با سخنرانی حجت الاسلام محمد نور الدینی امام روستای گشیراز بخش سندرک برگزار شد

حجت الاسلام محمد نورالدینی بیان داشت :دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مقارن با ماه رجب است و این دهه را می‌توان فجر بیداری، آگاهی ملت، خوداتکایی، آرمان‌ها، دهه عزت، شرف، آزادگی و امامت و ولایت عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) به عنوان الگوی شاخص تاریخ مطرح هستند و انقلاب اسلامی ایران منشا تحول عظیم در جهان اسلام و جامعه بشریت است.

وی افزود:اگر روزی دانش آموزی در جبهه های جنگ حضور داشت، امروز همان دانش آموزان در کلاس درس در گام دوم انقلاب وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید با کسب علم و دانش و معرفت مسیر پیش رو را با قدرت و قوت بیشتر ادامه دهند.

نور الدینی گفت:با توجه به اهمیت بصیرت افزایی و انتقال دانش و اطلاعات و تحقق تعلیم و تربیت اسلامی معلمان به عنوان پیشقراولان جهاد تبیین و جهاد علمی نقش مهمی برعهده دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.