حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
انتخابات سالم از مصادیق نظام جمهوری اسلامی است
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شناسه : 22211
بازدید 64
4
کارشناس اعزام و امور مساجد تبلیغات اسلامی هرمزگان، با بیان اینکه موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است، گفت: انتخابات سالم از مصادیق نظام است،
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات هرمزگان، حجت الاسلام اسحاق فاضلی کارشناس اعزام و امور مساجد تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به اینکه مردم باید تأثیرگذاری رأی خود را درک و احساس کنند، اظهار کرد: اولین شرط افزایش مشارکت همین درک اهمیت مشارکت هست، بنابراین اگر مردم نقش انتخابات در سرنوشت خود را درک کنند بدون شک حضوری فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید این مهم را در جامعه نهادینه کنیم، تأکید کرد: شرکت و یا عدم شرکت نتیجه‌ای جز تغییر سرنوشت به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام فاضلی پور تاکید کرد: حاکمیت قانون و مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است به عنوان دو مولفه مهم و اثر گذار در انتخابات، زمینه را برای اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه هموارتر می کند.

کارشناس اعزام و امور مساجد تبلیغات اسلامی هرمزگان، با بیان اینکه موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است، گفت: انتخابات سالم از مصادیق نظام است،

وی همچنین تاکید کرد: بدون شک انتخابات پیش رو با قدرت و شکوه برگزار خواهد شد اما به نظر می‌رسد آنچه از همه‌چیز برای افزایش مشارکت مهم‌تر است تبیین اهمیت حضور مردم در صحنه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.