حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
اعزام 350مبلغ به مساجد شهرستان میناب
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
شناسه : 9217
بازدید 118
3
حجت‌الاسلام فاضلی پور خبر داد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب از اعزام 350 مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ن میناب با بیان اینکه هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرونده تبلیغی ویژه ای برای میناب باز می شود، بیان داشت: امسال هم همچون سنوات گذشته از مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان جلسات و هماهنگی های لازم برای اعزام مبلغ با نهادهای همسو برگزار و ساماندهی خوبی در زمینه تبلیغ انجام شده است.

فاضلی پور  از اعزام 350 مبلغ طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 200نفر مبلغ بومی و 150نفر نیز از مبلغان غیر بومی هستند.

وی هدف از اعزام طلاب و روحانیون جوان برای برگزاری فعالیت‌های تبلیغی و اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان نمود و تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، احکام و آموزش قرآن، مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی و شبهات از برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی در 600مسجد فعال در سراسر روستاها، بخش و مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

فاضلی بیان داشت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مساجد،جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، سفره افطلاری در تمامی مساجد، برگزاری مراسم لیالی قدریکی از برنامه های محوری در این مدت خواهد بود..

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.