حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
اعتکاف فرصت مناسبی برای تقویت روحیه معنوی است
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
شناسه : 21749
بازدید 87
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد گفت: اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی و دوری از دنیا و حلقه اتصال به خدا است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد،حجت الاسلام محمد خانجانی،رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد،ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه رجب پیرامون اعتکاف مطالبی بیان کرد.

وی گفت: اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی و دوری از مشغله‌های زندگی مادی دنیا و حلقه اتصال به خداوند است‌.

وی اعتکاف را مسیر و زمینه‌ای برای توبه و بازگشت به معنویت دانست و گفت: این سنت اسلامی از معیارهای مهم حرکت به سوی معنویت است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در روزهای ۵، ۶ و ۷ بهمن ماه در شهرستان حاجی آباد برگزار می‌شود، افزود: مسجد جامع برای حضور معتکفین خانم و مسجد امام جعفرصادق «ع» برای آقایان معتکف آماده شده است.

حجت الاسلام خانجانی عنوان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف از بیست چهارم دی ماه تا سوم بهمن ماه با حضور در اداره تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه،حوزه علمیه امام جعفرصادق «ع»،حوزه علمیه حضرت ام البنین «س »مسجد جامع ،مسجد امام حسن (ع)، مراجعه و یا برادران با شماره‌های تماس۰۹۱۷۳۳۰۶۵۹۰و۰۹۱۷۳۹۷۱۸۲۳

ثبت نام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.