حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
احداث 2 باب خانه عالم در روستاهای صحرا رود و سرجو‌ئیه
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
شناسه : 5319
بازدید 294
7
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: 2 باب خانه عالم در روستاهای صحرا رود و سرجو‌ئیه با مشارکت این اداره کل و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احداث می شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

 


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با اشاره به اهمیت و اهداف احداث خاله عالم در مناطق روستایی گفت: هدف عمده از ساخت خانه عالم روستایی ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در مکان‌های مذهبی است.

وی با بیان اینکه ساخت خانه عالم موجب توسعه فرهنگ دینی در روستا می‌شود، افزود: ساخت خانه عالم برای افزایش حضور مبلغین در مناطق روستایی به‌ویژه برای مناطق محروم بسیار موثر بوده و برای توسعه فرهنگ دینی در روستا دارای حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: به لحاظ فقر فرهنگی و مشکلات معیشتی و اقتصادی در روستاهای صحرا رود و سرجو‌ئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان و همچنین لزوم حضور روحانی با تجربه و قوی با محوریت مسجد و جذب کمک های مردمی و خیرین و دیگر دستگاهها که می تواند راهگشای این مشکلات باشد در مناطق هدف این دو روستا با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام ره  خانه عالم احداث و مبادرت به استقرار روحانی خواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.