حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
اجرای طرح ملی «چله قرآنی انقلاب اسلامی» در اردبیل
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
شناسه : 7025
بازدید 65
2
رئیس اداره امور قرآنی اردبیل خبر داد: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح ملی «چله قرآنی انقلاب اسلامی» به مناسبت ایام فاطمیه و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، «حجت‌الاسلام عزیز صابر»، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در جلسه تدوین برنامه‌های قرآنی تربیت فاطمی، نسل سلیمانی با عنوان «در سایه‌سار قرآن» در سخنانی بر ضرورت اجرای گسترده برنامه‌های ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی تأکید و اظهار کرد: کارگروه قرآنی انقلاب اسلامی از ایام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و دهه بصیرت تا ۲۲ بهمن فعالیت خود را تحت عنوان «چله قرآنی انقلاب اسلامی» انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به مدت اجرایی این برنامه‌ها که در حدود دو ماه خواهد بود و همچنین همزمانی سالگرد شهید قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه، برنامه‌های ویژه‌ای در راستای ترویج تعالیم و ارزش‌های دینی در اندیشه حضرت زهرا (س) و همچنین مکتب سردار شهید سلیمانی اهتمام برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت برگزاری مردمی این فعالیت‌ها تأکید کرد و افزود: امسال برنامه‌های منسجمی خواهیم داشت و علاوه بر برنامه‌هایی که در نهادهای مختلف انجام می‌شود، محافل انس با قرآن با عنوان شهدای مدافع حرم انجام می‌شود.

در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش، کمیته امداد، دانشگاه‌های علمی کاربردی، محقق و علوم پزشکی، شهرداری، صداوسیما، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه رزمندگان اسلامی و حوزه علمیه اردبیل نظرات خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم ایام فاطمیه، سالگرد سردار شهید سلیمانی و دهه فجر بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.