حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
۹۰۰ نفر مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف استان هرمزگان اعزام شدند
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
شناسه : 9302
بازدید 409
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: در ماه مبارک رمضان، ۹٠٠ نفر مبلغ به مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی و سایر مراکز مورد نیاز اعزام شده اند که از این تعداد ۴٠٠ نفر خارج از استان، از شهرس
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان اینکه ماه رمضان ماه رحمت و گشایش های متعدد الهی است و باید از برکات این ماه بهره مند شویم، اظهار کرد: یکی از برکات این ماه مبارک بهره مندی توده مردم از مناجات ها، دعاخوانی ها و ختم قرآن های دسته جمعی است.

وی افزود: در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های تبلیغی حضوری کاهش چشمگیری داشت و عمده فعالیت ها به صورت تبلیغ مجازی انجام شد و در سال بعد با گسترش واکسیناسیون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تبلیغ حضوری افزایش یافت و در سال جاری با مطلوب تر شدن شرایط و با تأکید بر دستورالعمل های بهداشتی، اعزام حضوری رشد خیلی بیشتری پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به اهمیت اعزام مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: روحانیون و مبلغان دینی از ابتدای ماه رمضان تا پایان عید فطر در مناطق مختلف استان حضور خواهند داشت و احکام و مسایل دینی و …را برای مردم بازگو کرده و ترویج می دهند.

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به برنامه های پیش بینی شده مبلغان در مناطق مختلف استان هرمزگان و با بیان اینکه ماموریت این مبلغان صرفا برپایی نماز جماعت نیست، افزود: سخنرانی دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و اقامه نماز، احیای لیالی قدر در شب های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک، اقامه نماز عید سعید فطر و سخنرانی در خصوص اهمیت تشریح جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه های پیش بینی شده مبلغان در ماه میهمانی خدا است.

وی اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان تعداد۹٠٠ نفر مبلغ به مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی و سایر مراکز مورد نیاز اعزام شده اند که از این تعداد ۴٠٠ نفر خارج از استان، از شهرستان های مشهد مقدس و قم و ۵٠٠ نفر مبلغان بومی و ساکن استان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: این مبلغان در راستای جهاد تبیین و توسعه خدمات اجتماعی مردم محور و امید آفرینی در ماه امید با رویکرد جهاد تبیین به امر مهم تبیلغ مشغول هستند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.