حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور جد در دستور کار قرار گیرد
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
شناسه : 5435
بازدید 614
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه کاهش آسیب های اجتماعی باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد، گفت: نباید با متمرکز شدن بر روی یک آسیب اجتماعی، از سایر آسیب ها غافل شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در هفتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی ، آموزشی و قرآنی این اداره کل اظهار کرد: مناطق آسیب پذیر باید در اولویت تمامی برنامه های حوزه فرهنگی ، آموزشی و قرآنی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کاهش آسیب های اجتماعی باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد، افزود: نباید با متمرکز شدن بر روی یک آسیب اجتماعی، از سایر آسیب ها غافل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی اعتیاد از مهم‌ترین مشکلات در تمامی جوامع علی‌الخصوص جامعه ما به حساب می‌آید، گفت: اعتیاد به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود، عموما با سایر آسیب ‌های اجتماعی همراه می‌شود و باعث به هدر رفتن نیروهای ثمربخش هر جامعه‌ای می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد ادامه داد: علل گرایش به اعتیاد از مسایل روانی و فردی تا مسایل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گسترده است. بنابراین در نهایت باید گفت که دایره‌ آسیب‌های اجتماعی بسیار وسیع بوده و هرکدام از این آسیب ها نیز به خودی خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند چرا که حتی مسائلی که شاید آسیب جدی‌ای نیز به شمار نروند چنان در بافت جامعه اثر می‌گذارند که ما پس از گذشت چندین سال شاهد تغییرات منفی زیادی در جامعه خواهیم بود.

وی، تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی در استان‌ برای حل مسائل و چالش‌های مختلف فرهنگی ضروری دانست و بر تشکیل و آماده سازی هرچه سریع تر این اتاق در اداره کل تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اضافه کرد: با تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی استان، باید اطلاعات دقیق تمامی زیرمجموعه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آماده و قابل ارائه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.