حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
۱۰۰ خانواده نیازمندِ روستای حیدرآباد کرمان زیر چتر حمایتی مسجد قرار گرفتند
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
شناسه : 4200
بازدید 52
4
درقالب طرح «مهرواره اوج»؛ امام جماعت مسجد امام باقر (ع) روستای حیدرآباد کرمان: با اجرای طرح «مهرواره اوج» و به همت خیرین مسجد، 100 خانواده نیازمند این روستا شناسایی و زیر چتر حمایتی مسجد قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام پادیر روحانی مستقر و امام جماعت مسجد امام باقر علیه السلام روستای حیدرآباد کرمان از شرکت کنندگان «مهرواره اوج» با بیان اینکه «مهرواره اوج» طرحی برای وفاق ملی و اعتلای ایران اسلامی است اظهار داشت: با اجرای طرح «مهرواره اوج» و به همت خیرین مسجد امام باقر علیه السلام روستای حیدرآباد، ۱۰۰ خانواده نیازمند این روستا شناسایی و زیر چتر حمایتی مسجد قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام پادیر در رابطه با حل مشکل بی‌کاری جوانان روستا به خبرنگار روابط عمومی گفت: با توجه به مهارت و توانایی‌های جوانان روستای حیدر آباد برای هر یک از آنها شغلی را فراهم و برای راه اندازی کسب و کار آنها وام اشتغال‌زایی را با مشارکت بنیاد برکت، تأمین کردیم تا علاوه بر گردش چرخ اقتصاد منطقه، مهاجرت معکوس نیز انجام شود.

امام جماعت مسجد امام باقر علیه السلام روستای حیدرآباد با بیان اینکه راهبری طرح‌ «مهرواره اوج» در ساسر کشور برعهده مؤسسه بنیاد هدایت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است اذعان داشت: طرح مهرواره اوج با محور قراردادن مساجد بستری فراهم می‌کند تا علاوه بر اعتلای فرهنگی منطقه، مشکلات معیشتی مردم نیز برطرف شود به‌عنوان مثال«مرمت منازل نیازمندان»؛ «تأمین جهیزیه برای زوج‌های واجد شرایط»، «ایجاد اشتغال برای جوانان»، «تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند» و « توزیع بسته‌های کمک معیشتی به صورت مستمر» از جمله فعالیت‌های مسجد امام باقر علیه السلام روستای حیدرآباد در قالب «مهرواره اوج» است.
روحانی مستقر روستای حیدر آباد با اشاره به این مطلب که منابع کمک‌ به نیازمندان این روستا توسط سازمان تبلیغات اسلامی، خیرین منطقه و زکات محصول خرمای کشاورزان کرمانی تأمین می‌شود ابراز داشت: در راستای اعتلای فرهنگی منطقه، کلاس‌های آموزشی و مهارتی برای زوج‌های جوان و کلاس‌های قرآن و احکام و جلسات حلقه‌های صالحین در مسجد روستا برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد امام باقر (ع) درپایان سخنان خودخاطر نشان کرد: در زمینه ترک اعتیاد در روستا نیز اقداماتی داشتیم که باعث شده تعدادی از جوانانی که درگیر اعتیاد بودند، موفق به ترک شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.