حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
گسترش همکار ی های دو سویه نهادهای فرهنگی، موجب کاهش آسیبهای اجتماعی می شود
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
شناسه : 3844
بازدید 122
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان، بر گسترش همکاری و تعامل دوسویه بین دو نهاد تاکید کرد و گفت: همکار یهای دو سویه نهادهای فرهنگی موجب کاهش آسیبهای اجتماعی می شود.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، صبح امروز مدیرکل بهزیستی استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام انصاری راد در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای خوب اداره کل بهزیستی در حوزه فرهنگی در

استان، بر گسترش همکاری و تعامل دوسویه بین دو نهاد تاکید کرد و گفت: تعاملات و همکاری های مستمردر انجام فعالیتهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همیشه نتایج مثبتی در بر داشته است و این اقدامات برای مردم استان ثمره خوبی در پی خواهد داشت.

وی بر کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و افزود: باید نهادهای فرهنگی ساز و کار مناسب تری را بکار بگیرند تا معضلات و ناهنجاری های اجتماعی که گریبانگیر خانواده ها شده کاهش پیدا کند.

وی افزود: بایستی  دستگاه‌های فرهنگی با نهادهای اجرایی در تعامل باشیم، معتقد به مدیریت محیط تعاملی هستیم و این نوع مدیریت به ما کمک می‌کند تا از ظرفیت‌های یکدیگر به خوبی بهره ببریم و از موازی‌کاری نیز جلوگیری می‌کند و از همه مهم‌تر هزینه ها

را نیز کاهش و در وقت نیز صرفه‌جویی می‌کند.

حجت الاسلام انصاری راد، طرح اعزام مبلغ هر ساله به مراکز بهزیستی با هدف ترويج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و انتقال معارف دينی یادآور شد و افزود: در اين طرح، مبلغان در جمع افراد تحت پوشش بهزیستی حضور می یابند و به سؤالات و نيازهای آن‌ها پاسخ می‌دهند و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در زمینه اعزام مبلغ، توزیع بسته های فرهنگی، اهدای کتاب های

مذهبی، استفاده از ظرفیت مداحان و…آمادگی همکاری با اداره کل بهزیستی استان دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.