حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2695×
کتاب «مقدس اردبیلی» رونمایی شد
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
شناسه : 7995
بازدید 82
7
به همت نویسنده اردبیلی مراسم رونمایی از کتاب «مقدس اردبیلی» با حضور مسئولین فرهنگی استان و علاقه‌مندان به ادبیات و اهالی محله نیار در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی محقق اردبیلی محله نیار برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، « حبیب یزدانی» نویسنده کتاب «مقدس اردبیلی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب برای گروه سنی نوجوانان تدوین و گردآوری و با حضور اهالی فرهنگ، هنر، مسئولان و مدیران فرهنگی رونمایی شد.

یزدانی با اشاره به اینکه شخصیت مقدس اردبیلی از لحاظ علمی و عرفانی در تراز بین‌المللی و جهانی است بیان داشت: از این شخصیت برجسته عالم اسلام کتاب «حقیقةالشیعه» به زبان ترکی باقی مانده که منبع ارزشمندی برای تولید آثار فاخر در این زمینه است.

وی گفت: «حجت‌الله عینی» به‌عنوان تصویرگر و زهرا دلاورقوام به‌عنوان گردآورنده منابع و تحقیق یاریگر ما در تولید این کتاب بودند و اکنون دوهزار جلد از این کتاب به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نویسنده اردبیلی بیان کرد: از آن جهت که این شخصیت علمی بسیار وارسته و پاکدامن بود او را مقدس اردبیلی نامیدند ازطرفی این عالم ربانی به مطالعه و تحقیق علاقه وافری داشت و از این رو شخصیت او را محقق نیز نام نهادند.

یزدانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این شخصیت پارسای عالم تشیع با ارجح دانستن مطالعه بر سایر مستحبات حتی در سفرهای زیارتی همواره سعی می‌کرد تا این وجهه شخصیتی خود را حفظ و از آن صیانت کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.