حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
پیام تبریک امام جمعه شهرستان بندرلنگه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
شناسه : 12964
بازدید 209
6
امام جمعه شهرستان بندرلنگه در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، عزم و اراده و اخلاص بسیجیان در مقابله با مستکبران عالم و خدمت به اسلام و مردم را ستودنی خواند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا،امام جمعه شهرستان بندرلنگه که به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان صادر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ، تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا.) سوره ابراهیم، آیه ۲۴و ۲۵

بسیج میعادگاه عاشقان الله و دلباختگان قرآن است، بسیج شجره طیبه‌ایی است که میوه های آزادی، استقلال، خدمت رسانی به نیازمندان و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم از ثمرات شیرین آن شجره طیبه است.

امام راحل (ره) با دور اندیشی و حکمت مثال زدنی خود، به خوبی این نکته را درک فرمودند که، ملتی که با روحیه بسیجی در صحنه باشند، همه موانع پیشرفت را پشت سر گذاشته و راه را برای رسیدن به قله هموار خواهند ساخت.

در این ۴۳ سال با دیدن تأثیر گذاری شگرف و بی نظیر بسیج، به حقانیت امام و تشخیص آن راحل عظیم شأن بیشتر پی برده ایم که اگر بسیج نبود، استقلال، عزت و بخش اعظمی از پیشرفت های امروز را شاهد نبودیم.

امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همه بزرگان نظام، افتخارشان این است که خود یک بسیجی اند.

در روز های اخیر نیز شاهد نقش آفرینی و تأثیر گذاری بسیجیان مخلص و مجاهد بیش از پیش بوده ایم، سلام خدا بر شهدای بسیج و امام شهداء.این جانب فرا رسیدن هفته بسیج را بر تمامی بسیجیان شهرستان، فرمانده محترم و همه همکاران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تبریک عرض می نمایم و از خدای منان موفقیت و پیروزی بسیجیان عزیز را در همه عرصه ها خواهان و خواستارم.

 

جواد اسماعیل نیا
۱۴۰۱/۸/۲۹

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.