حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
وحدت و همدلی موجود در بین همه اقشار جزیره قشم بی نظیر است
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
شناسه : 4238
بازدید 116
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم حجت الاسلام غلامی گفت: همدلی موجود در میان همه اقشار جزیره قشم بی‌ نظیر است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم 20 مهر ماه 1400 در نشست هماهنگی و برنامه‌های هفته وحدت مهم ترين نياز دنياي اسلام را دربرهه كنوني وحدت و همدلي دانست و گفت : همدلی موجود در میان  همه اقشار جزیره قشم بی‌ نظیر است.

وی افزود : کسانی که  خواسته و یا ناخواسته در پی تفرقه و اختلافات مذهبی هستند در حقیقت اسلام را هدف قرار داده اند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم اظهار داشت : نامگذاری هفته  وحدت از یادگار امام خمینی (ره) است، ایشان با هوشیاری این اقدام را با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام انجام دادند.

غلامی بابیان اینکه هفته وحدت موجب میشود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه به دور بمانند افزود : یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است.

وی افزود : در جهان اسلام شخصیت‌ها و بزرگان فراوانی را داریم که هم معتقد به وحدت هستند و هم خود عامل به آن بوده و می‌باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.