حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
همچون شهداء، ولایت را فصل الخطاب قرار دهیم
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
شناسه : 14061
بازدید 107
4
پدر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، پدر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان گفت: ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همچون شهداء، ولایت را فصل الخطاب قرار دهیم.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، روز گذشته همایش مادران قاسم پرور با حضور خانواده های معظم شهداء برگزار شد، محمد تختی‌نژاد پدر شهید تختی نژاد از شهدای مدافع حرم در بندرعباس در این مراسم معنوی به ویژگیهای بارز شهیدخلیل تختی نژاد اشاره و افزود: خلیل همیشه در تلاش بود که در برقراری امنیت کشور دخیل باشد و می‌گفت که اگر ما نسبت به حضور در سوریه و مبارزه با داعش و تکفیری‌ها کناره‌گیری کنیم باید در شهرهای کشور با آن‌ها بجنگیم که این امر امنیت کشور ما را مختل می‌کند به همین دلیل نباید اجازه دهیم دشمن از مرزهای کشور ما عبور کند و بهتر است این دشمنان قسم خورده ایران را در پشت مرزها در نطفه خفه نماییم.

وی عنوان کرد: خلیل با توجه به علاقه‌ای که به نظام داشت از زمان نوجوانی جذب پایگاه بسیج مسجد حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) محله نخل کمربندی می‌شود که این امر زمینه‌ای شد که وارد دانشگاه امام حسین(ع) شود و خدا را شاکریم که در این راستا نیز موفق بود و توانست به آن چیزی که می‌خواست دست پیدا کند.

تختی‌نژاد درباره چگونگی اطلاع از شهادت شهید تختی‌نژاد افزود: پس از چهل روز از اعزام به سوریه و در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با اولین شب از شب‌های قدر، خلیل به شهادت می‌رسد و از طریق همکاران و مسؤولان سپاه امام سجاد(ع) از این موضوع مطلع می‌شویم و خوشحالیم که خداوند شهادت را در خانواده ما رقم زد و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و شرمنده آن‌ها نباشیم و این شهادت نقطه عطفی باشد برای جذب جوانان به سوی معارف دینی و شناخت خط امام راحل و اجرای فرامین مقام معظم رهبری که همان تعالیم مکتب حیات بخش اسلام است.

خلیل بسیار دلسوز بود

وی درباره خصوصیات اخلاقی این شهید خاطرنشان می‌کند: خلیل نسبت به همه به خصوص خانواده بسیار مهربان، رئوف و دلسوز بود و در احترام به والدین و تکریم آن‌ها تلاش بسیاری داشت. به فرایض دینی خود نیز اهمیت فراوانی می‌داد و در کارهای اجتماعی نیز فعال بود و با دلسوزی سعی می‌کرد مشکلات مردم را پیگیری نماید. همچنین حضور پررنگی در مراسمات ملی مذهبی به خصوص عزاداری حضرت اباعبدا… الحسین(ع) داشت و به ائمه اطهار عشق می‌ورزید. او مطیع اوامر رهبری بود و بارها تاکید می‌کرد که باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا مملکت ما از گزند دشمنان در امان بماند و معتقد بود که نباید به مشکلات کشور بی‌تفاوت باشیم و باید تلاش نماییم از این انقلاب حفاظت نماییم.

خرسندیم خلیل در راه اهل بیت شهید شد

پدر شهید خلیل تختی‌نژاد که خود نیز از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و دو سال را در منطقه عملیاتی کردستان خدمت کرده‌ است می‌گوید: شهادت عشق می‌خواهد و تا ما این عشق را نداشته باشیم به این درجه مقدس نخواهیم رسید. شهدا عاشق خدا بودند و اگر ما نیز عاشق خدا باشیم شهادت نصیب ما خواهد شد. شهادت به جامعه عزت داده و باعث سربلندی یک امت می‌شود و شهید روحیه شجاعت و فداکاری را به جامعه و به خصوص جوانان تزریق می‌کند. ما نیز خرسندیم که فرزندمان به خاطر حفظ حریم اهل‌بیت به خصوص بانوی دو عالم حضرت زینب(س) جان خود را فدا کرد و امیدواریم خداوند این را از ما قبول نماید و حضرت زینب(س) نیز این شهید را از ما بپذیرد. ان‌شاا… حرم این بانوی بزرگوار از تعرض وهابی‌ها و تکفیری‌های ملعون حفظ شده و با نابودی آن ظالمان راه زیارت حرم حضرت زینب(س) به روی عاشقان خاندان عصمت و طهارت باز شود.

وی ادامه می‌دهد: طبق فرموده خداوند در قرآن شهدا زنده هستند و با شهادت به حیات معنوی و روحانی خود ادامه می‌دهند و ما وظیفه داریم ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و برای اینکه بتوانیم در این کار موفق باشیم باید به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و فرامین ایشان را اجرا نماییم تا باعث شادی روح شهدا و رضایت آن‌ها از خود باشیم. شهدا همیشه از ما ایثار و فداکاری می‌خواهند به همین دلیل باید با سعی و تلاش به دنبال ارزش‌های دینی و اسلامی بوده و نگذاریم اوامر رهبری روی زمین بماند. اگر ما مطیع امر رهبر انقلاب باشیم یقینا موفق خواهیم بود و به کشور ما آسیبی نمی‌رسد. جوانان نیز نسبت به ارزش‌های دینی احساس مسؤولیت داشته و در برقراری احکام دین خدا به خصوص نسبت به حجاب اسلامی همت داشته باشند و در مراسمات سیاسی و مذهبی با حضور حداکثری شرکت نمایند تا جامعه‌ای پویا داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.