حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
هفدهمین جلسه بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی و قرآنی در بندرعباس
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
شناسه : 7682
بازدید 113
6
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛ هفدهمین جلسه بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی و قرآنی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و کارشناسان فرهنگی این اداره کل در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این جلسه اظهار کرد: تمامی عملکرد استان در نمایشگاهی که قرار است به منظور تعیین میزان عملکرد استان ها درخصوص مهرواره اوج در مشهد مقدس برگزار شود مشخص خواهد شد و می بایست بیش از گذشته تمرکز پیدا کنیم چراکه پیشانی و آبروی استان است در صورت عدم ارائه مناسب عملکرد استان، رتبه های هرمزگان در طرح مهرواره اوج پایین خواهد آمد.

وی افزود: از آنجایی که اجرای طرح مهرواره اوج یک کار تیمی و گروهی است لذا مدیرکل، معاون فرهنگی، راهیار و … همه و همه باید در راستای کسب امتیاز در این مهرواره تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در این نمایشگاه، غرفه ای مختص استان هرمزگان با اضلاع مختلف درنظر گرفته شده است که ضلعی که می بایست بر روی آن متمرکز شویم، عملکردهاست. در این ضلع باید عملکرد استان را در قالب تصویر یا … نشان دهیم.

حجت الاسلام انصاری راد ابراز داشت: بخش دیگر، نموداری و شاخصی است که می بایست آمار عملکرد را در این بخش ترسیم کنیم.

وی گفت: مدیران و معاونین ستادی ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه، امتیازات هر استان را لحاظ می کنند از این رو ضلع عملکردی این غرفه بسیار حائز اهمیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.