حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
نیاز جامعه ما تمسک به اخلاق و سیره پیامبر اعظم(ص) است.
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
شناسه : 3938
بازدید 130
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان : رسانه ها مردم را با شاخصه های اخلاق حسنه نبوی آشنا کنند چرا که امروز یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه ما تمسک به اخلاق و سیره پیامبر اعظم(ص) است
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی ضمن تسلیت فرارسیدن بیستم و هشتم ماه صفر اظهار کرد: پس از گذشت ۱۴ قرن، هنوز هم پیامبر اعظم(ص) حتی در بین مسلمانان مظلوم و غریب هستند چه آن که ما نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است به سیره و کلام نورانی حضرت تأسی بجوییم و در عمل به این موازین به خصوص اخلاق حسنه پیامبر(ص) ملتزم باشیم.

وی افزود: تبعیت از پیامبر اکرم(ص) واجب بوده و در چندین آیه از قرآن کریم در کنار اطاعت از خداوند قرار گرفته که این امر بیانگر آن است که حضرت رسول‌الله(ص) برای هدایت و سعادت انسان‌ها از طرف خالق هستی مبعوث شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان به تلاش جبهه کفر و نفاق و استکبار برای این که پیام اسلام ناب محمدی (ص) به گوش جهانیان نرسد، اشاره کرد و گفت: علیرغم تلاش دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) در طول صدها سال، توفیق جهانی مکتب و مذهب ما روز به روز بیشتر و مشهودتر است، از این رو امروز وظیفه رسانه ها موظفند بیش از پیش، مردم کشور ایران اسلامی و البته دیگر مردمان کشورهای دیگر را با شاخصه های معارف ثقلین آشنا کنند.

انصاری راد بیان داشت: در این میان به خصوص اهالی رسانه، باید مردم و نسل جوان را با مؤلفه ها و شاخصه های اخلاق حسنه نبوی آشنا کنند، چرا که امروز یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه ما تمسک به اخلاق و سیره پیامبر اعظم(ص) است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.