حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2691×
نشست برخط مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان هرمزگان برگزار شد
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
شناسه : 16908
بازدید 93
7
با حضور مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی نشست برخط با حضور مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، نشستی با حضور عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛کارشناس فرهنگی بانوان و اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان به صورت برخط برگزار شد.

در این نشست مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در مقام عملیاتهای میدانی نظر بر این نیست که عملیات توسط ستاد پیشنهاد داده شود، بلکه انتظار می رود؛ متناسب با راهبردها و با توجه به زیست بوم استان طراحی ها صورت بپذیرد و عملیات ها در سطح استان اجرایی شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در فعالیتهای برنامه ریزی شده در حوزه نهضت پیشرفت بانوان، خانواده به عنوان عنصر مهم در نظر گرفته شده و به واسطه وجود زنان و اثرگزاری آنان حرکت جامعه تعیین می شود.

سعیدی نژاد همچنین در خصوص نظام تبیین و پیگیری فعالیت های در حوزه مدرسه تبیین، حرف آوردیها و توانمند سازی پلکانی افراد موثر در فضای مجازی به بیان توضیحات مختصری پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به بیان مباحثی در خصوص موضوع جلسه پرداخت و عنوان داشت: باید از این دورهمی های خودی خارج شده و از ظرفیت های مختلف بانوان اعم از گروه مبلغات؛ دختران نوجوان بهره گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان هرمزگان یک استان تلفیقی از اقوام و مذاهب مختلف است، نباید پیشبرد فعالیت ها و طرح های فرهنگی هرمزگان در جامعه ی بانوان تفکیک سازی از منظر مذاهب و اقوام وجود داشته باشد و باید آحاد بانوان در طرح های عملیاتی ستاد نهضت پیشرفت بانوان تعریف شوند.

در ادامه هوشمند کارشناس فرهنگی بانوان به تشریح برنامه های تدوین شده در سال1402 پرداخت و طرح راهبردی تعالی خانواده با هدف تقویت هویت مادری و ولایت اجتماعی زن، گعده های تمدن ساز ویژه بانوان تقریب، طرح دختران پیشران و تعریف رفیقانه هایی از جنس نشاط، دوستی با محوریت حیاء و عفت عمومی و نشست های فعالین فرهنگی و مبلغات؛ حلقه اول تبیین و پیگیری طرح ایران1440 و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت هرمزگانی آباد را تشریح و به توضیح مراحل طرح ها پرداختند.

شایان ذکر است، در ادامه گفتگوهائی در خصوص جشنواره گوهرشاد و محورهای تعیین شده در جشنواره پرداخته و رابط نظام تبیین استان سرکار خانم درگیری و مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان خانم فوزیه ایران منش و رابط طرح دختران پیشرو خانم هرمزی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

شایان ذکر است، این نشست در روز شنبه مورخ13خردادماه1402 از ساعت10 صبح برگزار و تا ساعت12ادامه یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.