حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
مسئولان هیئات مذهبی به امر مهم جهاد تبیین بپردازند
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شناسه : 8876
بازدید 124
5
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام فولادی با اشاره به اهمیت منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین گفت: مسئولان هیئات مذهبی به منظور تحقق جهاد تبیین می بایست در مناسبتهای مختلف مذهبی، روحانیون اعزامی را نسبت به جهاد تبیین توجیه کنند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست شورای هیئات مذهبی اظهار کرد: یکی از ویژگی های هیئات مذهبی، پای کار بودن مردم است، مردمی که برگزاری مراسم اهل بیت(ع) را از نان شب واجب تر می دانند.

وی افزود: سه عنصر بسیار مهم اعم از مردم، روحانیت و مداح در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد رهبری وجود دارد که هر کدام به هر نحوی می توانند تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال مردم هزینه برگزاری مراسم را متقبل می شوند، روحانیت به معرفت افزایی نسبت به اهل بیت(ع) می پردازد و مداح نیز با هنرمندی، مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و به فیض می رساند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: خدمت به اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) را توفیق بزرگی برای هیئات مذهبی و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان با تمام توان به جنگ با باورها و اعتقادات مردم بپا خواسته اند ضروری است هیئات مذهبی به روز رسانی شوند و همچون گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند.

حجت الاسلام فولادی با اشاره به اهمیت منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین تاکید کرد: مسئولان هیئات مذهبی به منظور تحقق جهاد تبیین می بایست در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند و روحانیون اعزامی به این مراسمات را به خوبی توجیه کنند که به جهاد تبیین بپردازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.