حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
مدیران تبلیغات اسلامی مأموریت‌ها را با جدیت دنبال کنند
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
شناسه : 20992
بازدید 84
4
معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی: معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، مأموریت‌ها را با جدیت دنبال کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه با مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: حجم سنگین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این دلیل است که فرهنگ به طور کلی با این نهاد مقدس ربط دارد، لذا باید تلاش کنیم تا بتوانیم در کاهش و رفع تمام مسایل، مشکلات و معضلات جامعه نقش داشته باشیم، به عنوان مثال اگر یک راننده در سطح شهر، مقررات رانندگی را رعایت نکند، در سازمان تبلیغات اسلامی باید به این مسئله فکر کنیم که چگونه این مشکل را برطرف نماییم.

 

وی افزود: هر یک از مدیران شهرستان در منصب خود یک باید همچون یک رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان محل خدمت خود فعالیت کنند، همانطور که مدیرکل تبلیغات اسلامی در استان‌ها به همین منوال فعالیت دارند، البته مأموریت‌های مدیرکل به مراتب سنگین‌تر است.

 

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: یکی از رویکردهای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جدی گرفتن فعالیت‌های این نهاد مقدس است، لذا رؤسای دفاتر تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها نیز همین خصیصه را در مسیر انجام خدمت سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی ادامه داد: وقتی جدیت در کار باشد مسجد باید به مرکز دین و دنیای مردم تبدیل شود یا هیأت مذهبی باید به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی که می‌تواند مؤثرترین نقش‌آفرینی در پیوند اجتماعی و حل مسائل و همچنین پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مطرح باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.