حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2695×
لزوم همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بنیاد ملی نوجوان استان برای اجرای طرح رفیقانه
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
شناسه : 19106
بازدید 181
13
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: حجت الاسلام حقانی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان دیدار و از خدمات و همکاری های دوجانبه فرهنگی خانم پشتکوهی مدیرکل این مجموعه با بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی و بر ضرورت همکاری در حوزه فرهنگی بویژه در اجرای طرح رفیقانه تاکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حقانی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان دیدار و از خدمات و همکاری های دوجانبه فرهنگی خانم پشتکوهی مدیرکل این مجموعه با بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی کرد و عنوان داشت: این اداره کل آمادگی دارد در اجرای طرح ها و برنامه های کانون همکاری نماید.

وی با اشاره به اینکه «طرح رفیقانه» یکی از طرح هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی باهدف رسیدگی به مقوله تفریح و تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان دختر، هویت بخشی به رفاقت و گروه‌های رفاقتی همسالان به‌عنوان فرصت رشد و جهت‌دهی به دختران نوجوان آغاز کرده خاطرنشان ساخت: انتظار است این کانون به جهت اهمیت موضوع و تخصص در حوزه کودک و نوجوان نیز در طرح رفیقانه با اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان همکاری نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.