حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
لازمه ورود مردم به جهاد تبیین، مثبت‌اندیشی است
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 19911
بازدید 63
8
جانشین دبیر عملیات‌های فرهنگی: جانشین دبیر عملیات‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در جهاد تبیین قصد داریم امیدواری و مثبت‌اندیشی را در بین مردم ایجاد کنیم چراکه مقدمه ورود مردم به جهاد تبیین، نگاه مثبت‌اندیشی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی صبح امروز در جلسه با مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی هرمزگان تشکیل شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: این موضوع یکی از راهبردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است لذا به منظور ابلاغ آن و بکارگیری از ظرفیت مردمی در راستای تحقق جهاد تبیین، ضروری است میزان امیدواری مردم به کشور و اتفاقات اخیر افزایش دهیم، البته مردم نیز باید نسبت به دستاوردهای نظام مقدس، نگاه مثبت داشته باشند.

 

جانشین دبیر عملیات‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در جهاد تبیین قصد داریم امیدواری و مثبت‌اندیشی را در بین مردم ایجاد کنیم تا از این رهگذر به جهاد تدین برسیم. لذا مقدمه ورود مردم به جهاد تبیین، نگاه مثبت‌اندیشی مردم است که باید این نگاه را در بین مردم تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: نگاه مثبت‌اندیشی مردم زمانی تحقق می‌یابد که خوبی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشاهده کنند، خوبی‌های زیادی در کشور ، استان، محلات و منازل رقم می‌خورد اما مهم اینجاست که مردم، خوبی‌ها را ببینند و متوجه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی ادامه داد: قطعاً در محلات و مساجد، کارهای بسیار خوبی رقم می‌خورد مهم این است که مردم آن محله، خوبی‌ها را ببینند و نشر دهند، همچنین در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، فعالیت‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است اما مردم باید در جریان این گونه اقدامات قرار گیرند و تبلیغ کنند و دیگران را به خوبی‌ها دعوت کنند و از فعالان فرهنگی تقدیر کنند.

جانشین دبیر عملیات‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: در عرصه فرهنگی دچار ضعف تبلیغاتی هستیم و مقام معظم رهبری نیز به کرار این موضوع مهم را تذکر داده‌اند، لذا سازمان تبلیغات اسلامی به منظور رفع این معضل، طرحی تحت عنوان «نشر خوبی‌ها» در ۶ فرایند و بعد اجرا شد.

وی در ادامه به تشریح ۶ ابعاد مختلف طرح نشر خوبی‌ها پرداخت و شناخت، دیدن خوبی‌ها، ابراز خوبی‌ها، دعوت به خوبی‌ها، روایت خوبی‌ها و تقدیر از کنشگر و فعال فرهنگی از ابعاد این طرح است.

 

سجادی همچنین گفت: خوبی‌ها در کشور زیاد است اما خوبی‌هایی در اولویت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است که مورد هدف دشمن واقع می‌شود تا در مورد آن، سیاه‌نمایی کند.

جانشین دبیر عملیات‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان بیان داشت: اتحاد و همدلی یکی از مواردی بود که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن برای خدشه‌دار کردن آن، نقشه دارد و سازمان تبلیغات اسلامی، در ماه محرم و صفر که شیعه و اهل سنت زیر پرچم اباعبدالله الحسین(ع) جمع می‌شوند، به طور جدی به این امر مهم پرداخت و از این فرصت طلایی در راستای حفظ و تقویت وحدت بهره برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.