حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
فرهنگ‌سازی سبب رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۱
شناسه : 12745
بازدید 103
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه : رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در مورد ارتباط فرهنگ سازی با از بین رفتن آسیب ها و معضلات اجتماعی گفت: فرهنگ سازی باعث از بین رفتن آسیب ها و معضلات اجتماعی می شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: فرهنگ سازی مقوله ایی بسیار مهم است اگر ما نسبت به بسیاری از معضلات و مسائل اجتماعی فرهنگ سازی نکنیم اولا نمی توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و در ثانی آن معضل اجتماعی قابل شناسایی نخواهد بود.

وی گفت: فرهنگ سازی در امور باعث آگاهی افراد جامعه از معضلات می شود و می توانیم بسیاری از آسیب ها را شناسایی کنیم چه بسا اگر در امور فرهنگ سازی شود معضلات اجتماعی بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن تاکید به فرهنگ سازی به مسئولین و متولیان فرهنگی در جامعه خاطر نشان کرد: در جامعه پزشک، معمار و بقیه مشاغل داریم بایستی فرهنگ سازی در جامعه نیز فرد خاصی داشته باشد تا بتواند آسیب های اجتماعی را شناسایی کند تا در رفع انها قدم بردارد.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه به مصادیقی از فرهنگ سازی اشاره و تصریح کرد: فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب یکی از نیازهای امروز جامعه اسلامی است با گسترش رسانه ها و نفوذ ماهواره بر جوامع فرهنگ برهنگی مستولی پیدا کرده به جا است که در این زمینه عفاف و حجاب فرهنگ سازی شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه همه دستگاه های متولی باید در راستای فرهنگ سازی مسئله حجاب گام بردارند،یادآور شد: همانطور که رضاخان نتوانست با زور و جبر چادر را از سر زنان بردارد امروز هم با اجبار نمی توان چادر بر سر بانوان انداخت، در واقع تحقق این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.